Sämlor!

Hej Stina! Nu måste mitt hjärta, nej hela min kropp få lätta på trycket. Just det, jag glömde nästa skriva att jag bara skojade lite med dig i min överskrift. Det är klart att jag vet att det stavas semlor. Nu tänkte jag i alla fall börja berätta om bördan mitt hjärta har fått hålla inne länge nog. Alltså, är jag den enda som verkligen avskyr semlor? Jag mår illa och får fettbilder bara jag tänker på den äckliga lilla saken, jag skojar inte. Det kan bero på att jag inte direkt är något stort fan av varken vitt bröd, vita små bullar, vispgrädde i dess renaste form eller mandelmassa. Alla de där sakerna får mig att må illa inombords och när de dessutom är kombinerade i en stor, fet bomb blir det bara för mycket. Det är som en hamburgare fast äckligt. Finns det någon där ute i vida världen som känner likadant, eller är fettisdagen allas favoritdag? Hej då alla fina människor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0