Hej!

Hej hej, idag blir det en vanlig pluggkväll där middagen blir dagens höjdpunkt. Jag älskar mat och har alltid en liten längtan till nästa måltid. Ganska skönt att ha längtan till mat som drivkraft. En annan sak som jag också längtar till är idrottslektionen imorgon. Jag är mindre bra i princip allt som har med idrott att göra i skolan och därför ska jag den här terminen försöka ändra på det. Jag och min kära vän som satsar allt i allt som har med skolan att göra har under varje dag i en hel vecka tränat skridskor på kvällarna. Imorgon blir domedagen då vi ska visa upp vårat fantastiska arbete för John. Så det är bara att hålla tummarna. Imorgon måste jag också hålla tummarna för att religionsprovet går bra. Jag och Andrea ska ses i skolan och ha vårt traditionella frukosplugg imorgonbitti så det går säkert bra. Nu måste jag in i islams och kristendomensvärld igen men vi ses snart. / Många varma kramar från er vän.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0