Host host...

Godkväll bloggen. Idag har det varit en riktig mys dag. Tyvärr har jag varit sjuk men det är en annan sak. När jag vaknade i morse var jag förkyld så jag stannade hemma. Jag vill självklart inte smitta ner mina goda vänner, de måste kunna ta del av alla intressanta och lärorika lektioner i skolan. Men mitt på dagen märkte jag att min kropp skrek efter frisk luft och godis, vad kan då vara bättre än att gå till Ica? Ingenting. Så jag satte på mig lite kläder och traskade nysandes ner. Väl nere mötte jag Kim, Olivia, Karla, Elsa, Emma, Hedda och en till. Kommer inte ihåg vem det var. Men men, nu måste jag återgå till boken The outsiders.
Hej då alla läsare (Stina).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0