Natti natti!

God kväll mina fina vänner. Idag har allt gått fel. Precis allt. Först var det no:n som inte fungerade sen hade vi bild och tro inte då att ljusbordet är sönder. Jo det är precis vad de är och då var jag tvungen att kalkylera vid fönstret. Men som ni säkert märkte i min hälsning är jag glad nu. Det beror på att jag har skypat hela kvällen med mina fantastiska vänner Kim och Fredrik. Ibland bara älskar jag att man har vänner. Vad skulle man göra utan dem egentligen? Min personliga åsikt om vänner är att dem betyder allt. Tråkigt nog tror jag att den bilden kommer ändras när jag växer upp och kanske bildar familj men vem vet. Nu ska jag i alla fall med en mätt mage och glatt humor falla in i min skönhetssömn.  Så god natt på er och dröm söta drömmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0